Zaboravili ste lozinku?

5 od 5
5
Anketa
Jel se tvom ljubimcu dogodilo takvo nešto???
Da,nažalost 8
Nemam ljubimca 1
Ne,na sreću 12
Ukupno glasova: 21
Morate biti logirani korisnika da glasate
GROZNO…..JADNIK MALI
Postano: 04 Listopad 2007 06:14 PM   [ ]   [ # 61 ]  
Sr. Member
RankRankRankRank
Ukupno postova  741
Registriran  2007-05-04

što su svi otišli ma dajte nije fer ja uvjek sam kad dođem na forum

Potpis 

ako si pametan predloži mi potpis

Postano: 04 Listopad 2007 01:20 PM   [ ]   [ # 62 ]  
Sr. Member
RankRankRankRank
Ukupno postova  741
Registriran  2007-05-04

tako su mi mami napucali psa zvao se lordi ali je preživio downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer downer ALI JE BIO SLADAK smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile

Potpis 

ako si pametan predloži mi potpis

Postano: 04 Listopad 2007 12:57 PM   [ ]   [ # 63 ]  
Sr. Member
RankRankRankRank
Ukupno postova  2163
Registriran  2007-06-20

žao mi je downer  downer downer

Potpis 

I’M BAD GIRL
POZZAM SVE KOJI VOLE NGJ

Postano: 04 Listopad 2007 12:54 PM   [ ]  
Sr. Member
RankRankRankRank
Ukupno postova  882
Registriran  2007-04-26

Jučer mi je baka javila da je moj pas oto
koji živi kod bake ranjen downer
u leđa ga je netko ranio s puškom downer
Baš me zanima tko je to pozvat ćemo policiju
i udrugu za zaštitu životinja.
Sad me je strah da ne umre moj mali slatkiš downer
križanac je jazavčara i ne znam čega i zauvijek ostaje mali tongue rolleye
Pa meni je žao svih pasa kojim se to dogodilo downer
Jedva čekam da ga vidim ali to će bit tek u subotu downer
Ne znam oće ga moj djed vodit veterinaru da mu izvadi
metak downer jer ima puno obaveza ali ako ga ne odvede
ja ću ga odvest s roditeljima naravno.
Da sam bar sad s njim .........

Potpis 

Big pozz:Evi_ludoj-maloj-rap-curi & Avril Girl i naravno svim forumašima!!!Posjetite moj blog Zauvijek best frendice

5 od 5
5